هیتر تابشی

Wiki Article

۴- سیم‌­هایی که برق پایانه‌های المنت گرمایشی را تامین می­کنند، باید حداقل عایق ۱۵۰ درجه سانتیگراد باشد.

این امواج برای انتشار به محیط مادی نیاز ندارند و بدون نیاز به هوا و جابجایی آن در محیط، در کل محیط به صورت یکنواخت تابش یافته و گرمای مطبوعی را در محیط، ایجاد می‌کنند.

در فرآیندهای تولید، به خصوص در صنایعی که با مواد حساس به تغییرات دما سروکار دارند، حفظ دما امری اساسی است.

اجزای مختلف این دستگاه توسط پیچ و مهره‌ها به هم متصل می‌شوند.

هیتر های تابشی برای گرم کردن فضای باز، به دلیل کارایی بالا و امکان جابجایی آسان، بسیار مناسب هستند. این دستگاه‌ها برای گرم کردن فضاهایی مانند تراس‌ها، فضاهای بیرونی رستوران‌ها، تالارهای مراسم، استخرها، سینماهای فضای باز و غیره، استفاده می‌شوند.

گرماتاب گرماتاب تعمیرگاه با سیستم گرمایشی تابشی، مناسب‌ترین دستگاه برای گرم کردن تعمیرگاه است.

با خرید از سایت نیکان پارسه شما می‌توانید هم از کیفیت بالای محصول بهره ببرید و هم از قیمت مناسب آن. یعنی یک ارتباط منطقی و به صرفه بین کیفیت و قیمت در خرید گرماتاب سایت نیکان پارسه وجود دارد.

با توجه به نیازهای خاص بسیاری از فرآیندها به دمای خاص، حفظ این دما به کاهش زمان‌های توقف و بهبود عملکرد کلی فرآیند کمک می‌کند.

در گذر از راه پر فراز و نشیب تولید که مشکلات و مسائل آن بررسی پوشیده نیست، با پایمردی و استقامت و تلاش شبانه روزی تمامی همکاران و عزیزانی که در این سال ها شانه به شانه هم قدم برداشتیم به پیشرفت ها و افتخارات بسیاری نائل آمدیم و به عنــوان یکی از بزرگ ترین مجریان پروژه های عظیم تاسیسات در بخش عمومی و صنعتی کشور شناخته شده و همزمان از جانب سازمان برنامه و بودجه در رشته تاسیسات و تجهیزات ابنیه تعیین صلاحیت شدیم.

به طور کلی، استفاده از هیتر تابشی باعث بهبود عملکرد و کارایی سیستم می‌شود و برای کاربران احساس راحتی بیشتری ایجاد می‌کند.

هیتر تابشی سقفی با تولید حرارت به صورت تابشی کار می‌کند و به دلیل سرعت گرمایش، کارایی بالا و عمر طولانی، برای گرم کردن انواع فضاها نظیر صنعتی، گلخانه‌ای و تجاری مناسب است.

در هیترهای تابشی لوله‌ای، ترکیب گاز و هوا در یک لوله‌ی تبادل حرارت می‌سوزند.

پارامترهای فنی از جمله کارایی، بازده، نوع سوخت (گاز، برق، یا سوخت‌های دیگر)، و سیستم کنترل باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

مشخصات کامل، اجزای تشکیل دهنده، روش نصب، مزایا و تجهیزات مورد استفاده دستگاه گرماتاب

Report this wiki page