درب اتوماتیک کشویی

Wiki Article

بهترین روش انتخاب درب اتوماتیک دریافت مشاوره تخصصی است. کارشناسان ایمن پاد سپهر با بررسی میزان تردد روزانه، ویژگی‌های معمارانه بنا، مختصات ورودی و خروجی محل نصب، امکانات مورد نیاز و بودجه مورد نظرتان، بهترین گزینه برای خرید به شما معرفی می‌کنند.

کنترل باکس یا مادربرد نیز در سیستم فنی انواع درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرند که وظیفه کنترل را بر عهده دارد. این بردها به عنوان مرکز کنترل درب محسوب می شوند.

درب اتومات از لحاظ نوع و محل های نصب بسیار متنوع است. از لحاظ نوع کاربرد به گروه های زیر تقسیم می گردد:

لوازم جانبی درب اتوماتیک مانند استفاده از قفل های برقی و قفل های مکانیکی در این درب ها بسیار مهم است.

ترجیحاً درب کرکره ای را از فروشندگان و نمایندگی‌های رسمی و معتبر برای خرید و نصب کرکره برقی استفاده کنید تا از خدمات پس از فروش بهتری بهره‌مند شوید.

معروف ترین، پر فروش ترین و پر کاربردترین درب اتوماتیک همین مدل می باشد. از لحاظ ظاهر و کاربرد به پنج گروه زیر تقسیم می شود:

این مقاله راهنمای جامعی در زمینه انواع درب برقی و روش های سفارش و قیمت در اتوماتیک ارائه میدهد.

با نصب این سنسورها بر سیستم درب های اتوماتیک، مصرف انرژی بسیار کاهش می یابد. این سنسورها در دسته جدیدترین سنسورهای اتومات جای می گیرند.

برخی از آن ها نیز برای ورودی های کم عرض به صورت تک لنگه تولید می شوند که قابل حرکت می باشد.

را به صورت جامع ارائه دهیم. دربهای اتوماتیک داری چندین مدل از جمله شیشه ای، زیرسقفی، صنعتی، لولایی، کشویی، تلسکوپی، و پارکینگی وجود دارند که هر درب ویژگی ها و کاربرد خاصی را دارند و به دلیل شیک و مدرن بودن باعث توجه مردم شده اند.

حرکت انواع درب برقی به دو صورت عمودی و افقی بوده که بستگی مستقیم به نوع طراحی درب دارد. درب اتوماتیک شیشه ای به‌صورت کشویی حرکت می کند و درب اتوماتیک پارکینگی و حفاظتی، در اکثر موارد به صورت عمودی می باشند.

انواع درب با توجه به ویژگی‌های خاص خود نیاز به فضای استانداری جهت نصب و تعیین محدود‌ه‌ی باز و بسته شدن درب دارند.

انواع درب های شیشه ای اتومات، به سهولت نظافت می شوند و نگهداری از آن ها در طولانی مدت به سادگی میسر خواهد شد.

پس از مدتی، استفاده از این تکنیک در ساخت کرکره های ساختمانی نیز رایج شد و این باعث ارائه نوع جدیدی از تیغه های رول آپ لینک مقاله برقی به بازار شد.

Report this wiki page