قیمت پهپاد سمپاش

Wiki Article

پیش از این، پخش کود در زمین های کشاورزی عمدتا به صورت دستی یا ماشین آلات زمینی انجام می شد. در مقایسه با ماشین آلات دستی و زمینی، پهپاد سمپاش، نه تنها می تواند کارایی را بدون سرکوب نهال ها بسیار افزایش دهد، بلکه به یکنواختی بالاتری نیز می رسد.

همچين در عرضه ديگر محصولات شامل دوربين هاي دي اس ال ار و لرزشگيرهاي مختلف و گجت هاي الكترونيكي به صورت قوي فعاليت ميكند.

پهپاد سمپاش از لحاظ علوم گیاه پزشکی مزیتی که نسبت به سمپاشی سنتی دارد به شرح زیر میباشد

۲۴ دی ۱۴۰۲ گزارش تصویری از اولین روز دوره خلبانی پهپاد نگاه آسمان / ۱۹ تا ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲

تعداد موتورها که معمولا چهار موتوره یا شش موتوره هستند و در نتیجه تعداد بازوها و شکل فریم تغییر میکند.

در پهباد سمپاش تی ۱۰ یک رادار نسل جدید اختصاصی که می تواند مسیر پروازی، موانع پیش روی در دور تا دور پرنده (۳۶۰ درجه) و همچنین رو قیمت پهپاد سمپاش به بالا را بررسی و رصد کند قرار داده شده است.

حداکثر پهنای اسپری موثر: ۱۱ متر (ارتفاع عملیاتی نسبی ۲.۵ متر، سرعت پرواز ۷ متر بر ثانیه)

اشتراک گذاری: تلگرامواتساپتوییترفیسبوکپینترستلینکدین

استفاده از سمومی که دوز مناسبی دارند شرط سمپاشی با پهپادها است. لازم است نوع سم مورداستفاده برای پهپاد را بررسی کنید؛ چرا که اگر سم متناسب با دستگاه نباشد در ادامه شما را با مشکلات متعددی مواجه خواهد ساخت.

آموزش ثبت نام در سامانه سازمان هواپیمایی کشوری، ثبت پهپاد و دریافت پلاک

اگر ناهمواری داشته باشد و تخت نباشد هیچ مشکلی در سم پاشی ایجاد نمی کند.مزیتی که پهپاد سمپاش نسبت به تراکتور دارد:هنگام سمپاشی با تراکتور به دلیل وجود لاستیک تراکتور بخشی از محصول دچار آسیب میشود اما در سمپاشی با پهپاد هیچ تماسی محصول و زمین نیست.

برای استفاده از پهپاد سمپاش باید شرایط خاصی را مدنظر قرار داد. به طور کلی شرایط سمپاشی با استفاده از این دستگاه ها به صورت زیر هستند.

پهپاد و کوادکوپتر نقشه بردار پهپاد و کوادکوپتر نقشه برداری

با بالوینگ هر شخصی می تواند بال پرواز داشته باشد با ما لذت پرواز را تجربه کنید…

Report this wiki page