چت روم

Wiki Article

هرگز در چت‌هایتان کلمات زشت و خلاف شرع ننویسید و رمز ایمیل، وبلاگ و یا سایت خود را به کسی ندهید.

حتی چنین سایت‌هایی که معروف به چت روم هستند، می‌توان گفت که نوعی سایت اجتماعی‌اند زیرا افراد گوناگون از طریق اتصال به اینترنت همگی با هم می‌توانند هم زمان به صورت آنلاین با هم ارتباط برقرار کرده و چت کنند.

تمامی فعالیت های میهن چت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی می باشد

معمای ریاضی

نرم‌افزار یاهو مسنجر یکی از نرم‌افزارهای پرطرفدار برای چت در چت روم‌ها بود که توسط شرکت یاهو طراحی شده بود.

چگونه از یوتیوب دانلود کنیم؟ همه روش های دانلود ویدیو از یوتیوب

شما به راحتی میتوانید شیوه نمایش پیام خودتان را در چت روم شخصی سازی کنید! پرشین چت

استایلت رو با این کیف‌ها منحصر به فرد کن

چت روم به زبانی ساده همانطور که از معنی لاتین آن برمی‌آید، اتاق گفت و گو یا گپ زدن است که در اینترنت سایت‌های بسیاری برای این منظور وجود دارند. برای هر کاربر یا بازدید کننده‌ای که وارد آن سایت می‌شود این قابلیت وجود دارد که در صفحه‌ای مخصوص، معروف به “روم” یا همان اتاق با دیگر کاربران حاضر و آنلاین در آن سایت گفت و گو کنند و یا نوعی ارتباط برقرار نمایند.

برای کار با دوستانه نیازی به ثبت شماره یا ایمیل نیست، خیلی راحت با یک ثبت نام ساده میتونید وارد برنامه بشید و شروع به چت و گفتگو کنید، اونم بصورت چت ناشناس!

 حتی چنین سایت‌هایی که معروف به چت روم هستند، می‌توان گفت که نوعی سایت اجتماعی‌اند زیرا افراد گوناگون از طریق اتصال به اینترنت همگی با هم می‌توانند هم زمان به صورت آنلاین با هم ارتباط برقرار کرده و چت کنند. اولین چت روم‌ها یا اتاق‌های چتی که برای اولین‌بار در اینترنت همه چت روم از آن استفاده می‌کردند، مسنجر یا چت یاهو بود. 

سامانه گفتگوی آنلاین سازگار با موبایل، تبلت و رایانه های شخصی

Ship a private message: You'll be able to deliver a private message to any one you discuss with on the internet and speak to them, in addition to Other folks who will mail you a message on the net. You may as well send photographs to one another.

صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید مشارکت‌ها

Report this wiki page